Forum Daihatsu Strona Główna Forum Daihatsu
Forum poświęcone tematyce aut japońskiej marki Daihatsu.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Daihatsu_cuore_info
Autor Wiadomość
reyfal 

Dołączył: 12 Sty 2019
Posty: 19
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2023-02-08, 19:13   Daihatsu_cuore_info

Tak się zastanawiałem, moze napisze kilka słów o Cuore. Miałem L251 jest L276. W sumie długo szukałem tego pierwszego w uczciwym stanie a kupiłem to drugie w stanie zadowalajacym. O ile o kwadratowej wersji, silniku ej-ve jest sporo informacji na tym forum tak o 276 mniej. Oba Auta kwalifikują sie jako auta turobprzestrzenne turboładowne biorac pod uwage ich rozmiar. Po miesiacu uzytkowania 276, krótkim serwisie ogólnego przegladu pojazdu wychodzą mi takie rzeczy:
na+ spalanie, l276 jest wg mnie ekonomiczniejsze, zejscie w trasie ponizej 5 nie stanowi problemu... dla przykładu podróz w trasie gdzie srednie predkosci oscyluja przy 80-90km-pali 4,5. Jazda S-ka 120km piaty bieg srednie spalanie 5,5. Jest to fajnie zestrojone przy 120 auto ma koło 3tys obrótów wiadomo zdarzy się czkawka ale to mikrusik. Podróz jest w miare przyjemna nie jestes zawalidrogą ( w l251 ciezko było mi zejsc ponizej 6,5 - moze to aksamitny dzwiek ej-ve bardziej zmuszał mnie do mocniejszej jazdy, może było zarzniete- nie wiem. Na pewno 1KR-FE jest inny
na + przesuwana i składana tylna kanapa. Jest genialna. Genialna. Nie ma tego w 251 jest ponoć YRV ale robi robote. Dodatkowo jest regulowana wyskosc oparcia kazdego z osobna (przynajmniej w mojej wersji). Pozwala wygodnie przewiesc 3 pasazera i cos sensownego załadować.
na + ogolnie auto jest jakby "grubsze", solidniejsze np w obudowie boczków ,same uszczelki są miejscami podwójne. Wnetrze wg mnie jest lepiej wyciszone. Gdyby nie słabe wyciszenie od komory silnika byłoby Tip Top. Sam silnik włazi troche do kabiny i warkocze pod nosem.
na - niewygodne przednie fotele. W L251 siedziałem jak król mimo 190cm tutaj przy zwiekszonej regulacji góra dół ciezko sie odnalesc. Są chyba lekko weższe przez te grubsze drzwi. No kazdy centymetr widac ma znaczenie :) Dłuzsza podróz bywa meczaca ( z jednej strony zastanawiam się jak ten fotel kierowcy doprowadzic do ładu.. Podmianka na inny Daihatsu_ pytanie z czego tam podejdzie? czy moze dac do tapicera samochodowego niech odbuduje gabki poprawi stelaz?
- Kierownica. Niby taka sama w wygladzie. Ale jest troche sliska. W l251 mozna jedną ręką zakrecić i miało się pojazd pod kontrolą. Ta lubi się wysliznac przy odbijaniu i czasem się łapie na tym ze trzeba uważać. Mozna tam włozyc MOMO? Idzie ją w ogole dostac?
-dalszy brak seryjnego centralnego zamka otwieranego z pilota ( chyba trzeba samemu załozyć bo gmeranie tym kluczem jest denerwujace.)

To takie moje krótkie spostrzezenia. Komus się moze przydadzą, moze gdzies sie mijam z prawdą, mysle ze nie dużo. Pzdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 9