Pozostałe modele - [A101] Haiiro Akuma - Szary Applause zenki '91
pawka - 2018-06-13, 20:38
Części częściami ale mechanika krokodyla to wyższa szkoła jazdy!
DETT - 2018-07-09, 00:52
LUDZISKA!! NIE UWIERZYTA CO MNIE SIĘ PRZYTRAFIŁO!!
Zresztą patrzcie:
Jakieś 10 km od mojego miasta mijałem się dziś po południu z Applausem A101 zenki. I żeby to był "po prostu" Applause A101 zenki, to bym się ucieszył i przeszedł nad tym do porządku dziennego. ALE TO BYŁO KOMBI!!
W MORDĘ APPLAUSE WAGON!!. Na dodatek ma tablice wskazujące powiat słupski, najpewniej Kobylnica. Wersja z podnoszoną klapą, ta której dużo zdjęć wstawiałem wcześniej. Muszę rozpuścić wici w Słupsku i okolicach, i spróbować namierzyć ten wóz...
pawka - 2018-07-10, 00:56
Ale jaja!A nie masz Ty znajomych w drogówce?Dla nich to moment..Albo w urzędzie miejskim w Słupsku..
Byrd - 2018-07-11, 16:59
Wszystkiego bym się spodziewał, ale nie Applause kombi :O To jak wygrana w Lotto. Poluj. Powodzenia
DETT - 2018-09-05, 18:19
Zrobię mały update, żeby były dowody na to, że Haiiro żyje i nieźle się ma.
Ogarnąłem z grubsza temat nerwowego prowadzenia. Okazało się że za słabo skontrowałem nakrętkę regulacji wysokości prawej kolumny i się poluzowało.
W tym roku zrobiłem Nim jak dotąd ~250 km. W pewną sobotę udało mi się przejechać ~30 km za jednym zamachem i miałem wieczorem zakwasy w nogach od zero-jedynkowego sprzęgła i hamulców bez wspomagania. Jak to Subaru z automatem mnie rozleniwiło...
Przy okazji - tak wyglądał mój pierwszy Applause:
Moje pierwsze auto w ogóle. Kupione za stypendium za wyniki w nauce w czwartej klasie technikum od męża mojej wychowawczyni. Przekoszony po jakimś wypadku, bez wspomagania i wygłuszeń. Ale szedł jak przecinak, a ja czułem się jak Takumi Fujiwara słuchając Super EuroBeat z dwóch charczących głośniczków.
EVgarage - 2018-09-06, 08:04
Fajnie. Ale dlaczego nie ma wspomagania hamulców?
DETT - 2018-09-06, 14:15
EVgarage napisał/a: | Fajnie. Ale dlaczego nie ma wspomagania hamulców? |
Bo jak było, to hamulce blokowały się od samego dotknięcia pedału. Teraz jest cholernie ciężko, ale po przyzwyczajeniu mogę dokładnie dozować siłę hamowania. A żeby zablokować koła to muszę się naprawdę postarać.
DETT - 2020-02-22, 18:12
Ja pierdziele, dwa lata mnie tu nie było...
Applause śpi sobie smacznie w garażu, jak co zimę.
Latem trochę sobie polataliśmy, zrobiłem fajną sesyjkę w towarzystwie Subaraka po tym jak zmajstrowałem mu zderzak przedni w stylu TBK.
Szary specjalnie się nie zmienia:
Założyłem kierownicę ItalVolanti BBS-Seim, którą oddałem do renowacji. Wyszło fajnie:
Jest to pewna wariacja na temat kierownicy ItalVolanti Imola Sport.
Na zdjęciu też ultra-rzadki klaskon Eskulap.
Dla porównania, wnętrze Legacy też z kierownicą ItalVolanti Imola Sport, ino w wersji czteroramiennej:
Ogarnąłem też JDM-owe zegary Optitron w Subaru. Mordęga, ale warto było.
Ostatnio adoptowałem kolejnego darmozjada:
Lexus GS300, choć dla mnie - wyznawcy stylu JDM - jest to Toyota Aristo.
Na chwilę obecną tylko go dobrze umyłem i przerejestrowałem.
Potrzeba mu ładnych, większych kół, solidnej polerki z woskowaniem i przywrócenia ABS-u, ESP i TC do życia.
EVgarage - 2020-02-23, 15:00
Fajnie, bardzo ładne auteczko. Ten dodatkowy zegar to temp oleju?
Bisu - 2020-11-24, 00:45
Szary dalej żyje? To auto faktycznie trafiło w najlepsze ręce.
DETT - 2020-11-24, 09:21
Bisu napisał/a: | Szary dalej żyje? To auto faktycznie trafiło w najlepsze ręce. |
Żyje i dobrze się ma.:
Subaru poszło w świat:
A101 śpi już sobie w garażu, Aristo jest teraz moim daily. Ultra kontrast do Daihatsu w kwestii komfortu, wyposażenia, jakości wykonania i osiągów. Ale mimo, że Aku jest strasznie twardy, wszystko się telepie, ciągle cos do mnie gada - a to trzeszczą przeguby, piszczą hamulce... Mimo tego wszystkiego uwielbiam go. Zresztą ich obu
|
|
|