To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Daihatsu
Forum poświęcone tematyce aut japońskiej marki Daihatsu.

Cuore - Daihatsu_cuore_info

reyfal - 2023-02-08, 19:13
Temat postu: Daihatsu_cuore_info
Tak się zastanawiałem, moze napisze kilka słów o Cuore. Miałem L251 jest L276. W sumie długo szukałem tego pierwszego w uczciwym stanie a kupiłem to drugie w stanie zadowalajacym. O ile o kwadratowej wersji, silniku ej-ve jest sporo informacji na tym forum tak o 276 mniej. Oba Auta kwalifikują sie jako auta turobprzestrzenne turboładowne biorac pod uwage ich rozmiar. Po miesiacu uzytkowania 276, krótkim serwisie ogólnego przegladu pojazdu wychodzą mi takie rzeczy:
na+ spalanie, l276 jest wg mnie ekonomiczniejsze, zejscie w trasie ponizej 5 nie stanowi problemu... dla przykładu podróz w trasie gdzie srednie predkosci oscyluja przy 80-90km-pali 4,5. Jazda S-ka 120km piaty bieg srednie spalanie 5,5. Jest to fajnie zestrojone przy 120 auto ma koło 3tys obrótów wiadomo zdarzy się czkawka ale to mikrusik. Podróz jest w miare przyjemna nie jestes zawalidrogą ( w l251 ciezko było mi zejsc ponizej 6,5 - moze to aksamitny dzwiek ej-ve bardziej zmuszał mnie do mocniejszej jazdy, może było zarzniete- nie wiem. Na pewno 1KR-FE jest inny
na + przesuwana i składana tylna kanapa. Jest genialna. Genialna. Nie ma tego w 251 jest ponoć YRV ale robi robote. Dodatkowo jest regulowana wyskosc oparcia kazdego z osobna (przynajmniej w mojej wersji). Pozwala wygodnie przewiesc 3 pasazera i cos sensownego załadować.
na + ogolnie auto jest jakby "grubsze", solidniejsze np w obudowie boczków ,same uszczelki są miejscami podwójne. Wnetrze wg mnie jest lepiej wyciszone. Gdyby nie słabe wyciszenie od komory silnika byłoby Tip Top. Sam silnik włazi troche do kabiny i warkocze pod nosem.
na - niewygodne przednie fotele. W L251 siedziałem jak król mimo 190cm tutaj przy zwiekszonej regulacji góra dół ciezko sie odnalesc. Są chyba lekko weższe przez te grubsze drzwi. No kazdy centymetr widac ma znaczenie :) Dłuzsza podróz bywa meczaca ( z jednej strony zastanawiam się jak ten fotel kierowcy doprowadzic do ładu.. Podmianka na inny Daihatsu_ pytanie z czego tam podejdzie? czy moze dac do tapicera samochodowego niech odbuduje gabki poprawi stelaz?
- Kierownica. Niby taka sama w wygladzie. Ale jest troche sliska. W l251 mozna jedną ręką zakrecić i miało się pojazd pod kontrolą. Ta lubi się wysliznac przy odbijaniu i czasem się łapie na tym ze trzeba uważać. Mozna tam włozyc MOMO? Idzie ją w ogole dostac?
-dalszy brak seryjnego centralnego zamka otwieranego z pilota ( chyba trzeba samemu załozyć bo gmeranie tym kluczem jest denerwujace.)

To takie moje krótkie spostrzezenia. Komus się moze przydadzą, moze gdzies sie mijam z prawdą, mysle ze nie dużo. Pzdr



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group